31-qfUTFYUBDTugSwu3CdzzLxKY Akibat Seluar Dalam Berlubang Dibahagian Sulit, Gadis Dirogol Bapa Tiri | kongsi serve you
Wednesday 24 August 2011

Akibat Seluar Dalam Berlubang Dibahagian Sulit, Gadis Dirogol Bapa Tiri

0 comments
 
Nafsu bila menggila dah tak kira halal haram lagi. Begitulah yang terjadi pada Wiwik, akibat seluar dalam yang dipakainya berlubang, betul-betul di bahagian ’sulit’, beliau menjadi mangsa kerakusan bapa tirinya.

Begitulah kretifnya Sumiadi (bapa tiri), lantaran fikirannya hanya terarah kepada seks, takkala terpandang seluar dalam anak tirinya berlubang nafsu jantannya terus bangkit dan anak gadis ini yang ketika itu berumur 17 tahun terus diragut kegadisannya.
Setiap peluang yang ada, dia akan mengheret puteri tirinya ke kamar tidur untuk berhubungan seks. Lebih-lebih lagi Wiwik tidak banyak cakap, hanya menurut saja atas segala perilaku biadab si ayah tiri. Apa lagi Sumiadi memang pernah mengugut anak tirinya itu. “Kalau kamu cerita, tak bikin gila, kamu!” kata ayah tiri penuh wibawa.
Hairannya, diperlakukan tidak senonoh semacam itu Wiwik tidak melawan, bahkan seperti menikmati dan merelakan apa yang dilakukan oleh bapa tirinya.
Skandal ini berlaku sejak 3 tahun lalu, hubungan sulit anak dan bapa tiri ini tidak pernah terbongkar sehinggalah si ibu mengesyaki hubungan terlarang Sumiadi (58) dan anaknya, lantas membuat laporan polis.
Dalam pemeriksaan Wiwik mengakui disetubuhi ayah tirinya sejak 3 tahun lalu. Berapa kali mereka berbuat, tak ingat lagi, karena begitu kerapnya. Yang jelas, minima seminggu 3 kali. Sumiadi juga tak membantah keterangan puteri  tirinya.
Ketika ditanya pihak Polis, kenapa sanggup menoda pada anak tiri sendiri, jawab Sumiadi…“Celana dalam itu berlobang kok tepat pada garis episentrum. Bayangkan, Pak…! “Ujarnya tanpa tekanan.

sumber:best1of4’s blog

Leave a Reply