31-qfUTFYUBDTugSwu3CdzzLxKY Ibu Termuda dan Tercantik DiRusia. | kongsi serve you
Monday 22 August 2011

Ibu Termuda dan Tercantik DiRusia.

8 comments
 
Perkembangan kehidupan remaja jaman sekarang benar-benar sangat cepat, padahal masih berumur 11 tahun, tapi sekarang cewek cantik ini sudah menjadi ibu termuda di Rusia! Pacarnya pun juga masih muda, ia bernama Habib dari Tajikistan. Dia berkerja di bidang konstruksi. Meskipun mereka sudah punya anak, tetapi mereka belum menikah, karena di Rusia tidak memperbolehkan pernikahan di umur 11 tahun. Dan berikut beberapa foto ibu termuda tersebut:




Habib sering mengunjungi mereka, dan katanya mereka akan segera menikah jika usia mereka sudah memenuhi peraturan di Rusia. Lalu foto-foto ini diambil pada saat cewek tersebut sudah berusia 14 tahun, dan anaknya sudah berusia 3 tahun.

8 Responses so far.

  1. Erk.. Gila Kentang lah Muda ehk?? Kalau anak dia dah 18thun.. mak dia baru 26+tahun..macam kakak dan adik lah pulak..

  2. haha....tue la skarank ni apa2 pun da boleh terjadi.....xD..

  3. hakeem says:

    beza umur amru bin al`ass dengan anak dia abdullah 12 tahun je..it`s not weird..

  4. cikmie says:

    yg pasti..anak comel tu anak haram n ibu cantik tuh penzina..rupa yg cantik nanti akan dibakar dlm api neraka selagi dia tak bertaubat dengan perbuatan dia..

  5. xpe la...mmg pon dye tue buat dosa...tapi dosa yg dye buat pown dye bayar blik per....dye x buang pun ank tue...dye jaga lagi taw....so kira ok da la tue....

  6. Admin says:

    ala,korang jgn salah sangka kat bdk tue..mungkin dy dh menikah kot..tp x daftar lagi..mcm 2lh maksd sahabat kiata nie.

  7. tue dosa die dh Tuhan...kite sbg manusia x berhak nk menghukum die...die dh jg ank tue dgn baik dan sempurna dh kire bgus...x mcm kt msia nie..time sdap sume nk rase..bile dh ade isi menggelabah x tentu psl last skali ank tue yg jd mangsa pembuangan bayi...ermmm renung2kanlah...

Leave a Reply