31-qfUTFYUBDTugSwu3CdzzLxKY Tips mengenalpasti lelaki gay xD | kongsi serve you
Monday 22 August 2011

Tips mengenalpasti lelaki gay xD

2 comments
 

1. Puji kehenseman lelaki tersebut
Kalau korang rasa ragu-ragu dengan kawan lelaki korang tu sama ada dia gay atau bukan, korang cuba lah puji dia hensem dengan penuh perasaan. Selalunya kalau perempuan yang puji lelaki, lelaki tersebut akan menjadi terlebih suka dan mula control macho tahap gampang lepas tu buat-buat cool. Kalau lelaki puji lelaki pulak, yang dipuji itu akan cuba menafikan kerana mereka berasa geli bila dipuji penuh perasaan oleh jantina sejenis. Then, that would means yang lelaki yang dipuji itu masih lagi normal.

Tetapi, sekiranya benda yang berlaku adalah sebaliknya, lelaki tidak suka dipuji oleh wanita dan suka dipuji oleh lelaki sendiri, no doubt that he's a gay. Kalau boleh, potong anu dia terus sampai putus. Biar padan muka mau sangat mengawan dengan kaum sejenis.

2. Buat ujian gay
Aku tidak pasti lah benda ni betul atau tidak. Tapi yang aku dengar, jari tangan lelaki ni boleh digunakan untuk menentukan kategori mana satu lelaki masuk. Cuba tengok jari tangan mana-mana lelaki yang korang mau test. Kalau jari telunjuk dia lebih panjang daripada jari manis, maksudnya lelaki tu masuk kategori normal. Tapi kalau jari telunjuk dan jari manis tu sama panjang, besar kemungkinan lelaki tu adalah di dalam kategori gay.


Tapi, seperti yang aku cakap awal-awal benda ni aku tidak pasti betul atau tidak. Bergantung kepada korang lah dalam menggunakan kepala dan otak untuk percaya atau tidak.

3. Luahkan perasaan dengan sepenuh jiwa
Cara ni lebih kurang sama dengan cara yang first. Tapi yang ni lebih hebat sikit, dan lagi bahaya. Kalau mau buat cara ni, pastikan korang betul-betul mempunyai semangat yang sangat tinggi dan kuat kerana ditakuti ia akan terbang seperti semangat budak-budak yang selalu kena histeria tu kalau semangat itu lemah saja.

Untuk yang lelaki, korang cari lelaki yang korang mau kenal pasti sama ada dia gay atau tidak. Lepas tu korang bawak dia minum-minum di kafe atau mana-mana kedai makan. And then, bawak dia pi tempat yang kurang crowded sikit, baru lah korang luahkan perasaan korang dekat lelaki tu macam tengah confess depan awek sendiri. Kalau dia belasah korang hidup-hidup sambil memaki mencarut kerana geli dengan korang, bersyukur lah kerana dia masih normal dan dia tidak suka dekat korang. Tapi kalau dia suka, maksudnya dia memang gay. Apa jadi lepas tu korang tanggung la sendiri.


Yang perempuan pulak, sama jugak korang cari lelaki yang korang ragu-ragu sama ada dia lelaki sejati atau tidak. Korang mintak la dia bawa korang pegi taman bunga ke, pegi tengok wayang ke, pegi shopping ke. Sudah buat semua tu, korang cari la masa yang sesuai pastu confess dekat lelaki tu dengan ilmu muka manja gaya gedik seribu tahun tu. Kalau cair lelaki tu dengan korang, baguslah. Korang dah dapat balak baru selain membuktikan dia bukan gay. Tapi kalau lelaki tu reject korang, cuba tanya kenapa dia buat macam tu. Lelaki hanya akan reject perempuan sekiranya dia alim, sudah mempunyai gelpren atau pun gay. Jadi tengok la mana satu jawapan yang diberi.

Semua tips-tips yang ada di sini adalah tidak dijamin seratus peratus berkesan, tetapi it's worth to try kalau betul-betul kepingin mau mengenalpasti lelaki gay. Sebarkan kepada orang ramai supaya lelaki lain tidak jadi mangsa godaan gay dan perempuan tidak kekurangan sumber benih sperma mereka.

2 Responses so far.

  1. yang ketiga tu silap hari bulan aku plak yang dikata gay...cari nahas

  2. xD......xpe.....skadar testing jerrr....tp kalau da kena ckp GAY apa leh buat...xD

Leave a Reply