31-qfUTFYUBDTugSwu3CdzzLxKY Perkara Yang Membuatkan Wanita kelihatan Mengghairahkan | kongsi serve you
Thursday 15 September 2011

Perkara Yang Membuatkan Wanita kelihatan Mengghairahkan

0 comments
 

Perkara Yang Membuatkan Wanita kelihatan Mengghairahkan mengghairahkan

Wanita seringkali tak menyedari, bahawa ada perkara-perkara didalam dirinya yang boleh membuat libido si suami meningkat. Berikut adalah beberapa perkara yang boleh membuatkan wanita kelihatan seksi dan mengghairahkan.

Inilah beberapa perkara di dalam diri wanita yang mampu menaikkan ghairah seksual pasangannya.Yang Membuatkan Wanita kelihatan Mengghairahkan

1. Baju seksi
Anda mungkin berfikir baju seksi adalah baju yang mengekspose banyak bahagian tubuh wanita. Padahal ianya tak selalu begitu. Kebanyakkan lelaki merasa terangsang jika melihat isterinya mengenakan kemeja miliknya. Aksesori pun boleh membuat anda kelihatan seksi. Kebanyakkan Lelaki tidak beranggapan bahawa wanita dengan kacamata tampak lebih seksi jika dibandingkan dengan yang lain.

2. Lingerie seksi
Lingerie dengan urusan bercinta memang tak boleh dipisahkan. Memakai lingerie yang seksi akan membuat pasangan anda merasa ghairah. Walau berfungsi sebagai baju dalam, namun jangan pernah mengenepikan penampilan baju dalam anda. Jangan sampai ghairah suami yang tengah memuncak menjadi pudar kerana melihat lingerie lama yang anda kenakan.
3. Bersuara saat bercinta
Banyak penelitian yang membuktikan bahawa ghairah lelaki memuncak saat mendengar pasangannya bersuara di tengah-tengah aktiviti sosial. Jangan takut untuk mengeluarkan seluruh ghairah saat bersama suami, termasuk saat di ranjang.
4. ‘Rayuan nakal’
Suami pasti ingin melihat sisi liar anda saat berada di atas tempat tidur.Sesekali ungkapkan keinginan anda dengan ‘rayuan nakal’. Si dia pasti tak tahan dan segera memuaskan anda.
5. Aroma
Aroma tubuh wanita juga merupakan hal yang boleh membangkitkan ghairah suami. Namun bukan aroma perfume atau sabun yang membuat si dia merasa ghairah, melainkan “aroma tubuh wanita yang asli“. Jadi, jangan lupa untuk selalu menjaga kebersihan tubuh.
6. Emosi
Lelaki seringkali merasa ghairah saat melihat isterinya emosional. Menurut ilmuwan Inggeris, saat tengah marah, mata wanita lebih bersinar, dadanya terlihat kencang dan nafasnya membara. Hal itulah yang membuat si dia semakin merasa ghairah.
7.Penampilan
Penampilan wanita secara keseluruhan juga merupakan perkara yang mempengaruhi libido lelaki. Bentuk tubuh, cara berpakaian serta sikap yang baik juga merupakan hal yang dianggap seksi oleh para lelaki.

Leave a Reply