31-qfUTFYUBDTugSwu3CdzzLxKY Pengumpul video lucah | kongsi serve you
Friday 16 September 2011

Pengumpul video lucah

0 comments
 


AINI rela aksinya dirakam selepas menonton video lucah.


KLIP video atau video cakera padat (VCD) lucah sebenarnya tidak sukar untuk diperoleh di negara ini. Kalaupun bukan dibeli daripada penjual VCD cetak rompak, ia boleh dimuat turun daripada Internet. Malah, lebih mudah dikongsi daripada telefon bimbit ke telefon bimbit lain.

Dengan durasi dari dua minit hingga sejam, pengumpul video lucah ini selalunya melayan nafsu dengan cara mereka sendiri.
Oleh kerana ketagihan video lucah, Khalid (bukan nama sebenar) kini terpaksa menjalani rawatan di sebuah pusat pemulihan akhlak di Hulu Langat, Selangor.
Lelaki bertubuh sasa dan memiliki personaliti menarik ini baru berusia 23 tahun.
Khalid terjebak dengan vidoe lucah bermula semasa dia tinggal di kuaters kerajaan di Pahang kerana mengikuti ayahnya yang bekerja dalam perkhidmatan awam.
“Ramai kakitangan kerajaan yang masih bujang bekerja di situ dan antara aktiviti wajib mereka ialah menonton VCD lucah,” katanya.
Khalid berkata, dia mula menonton VCD lucah pada usia lapan tahun iaitu semasa mengunjungi sebuah rumah kuarters yang didiami lima lelaki bujang.
“Saya suka melepak di rumah mereka namun pada satu hari, tiada siapa di ruang tamu dan di televisyen pula terpapar aksi seks yang dilakukan pasangan orang putih.
Ajak kawan
“Walaupun masih kecil, saya teruja menyaksikannya kerana bukan senang untuk melihat video lucah. Saya leka sehingga salah seorang daripada lelaki bujang itu menyedari perkara itu dan menyuruh saya keluar,” katanya.
Sejak itu, Khalid ketagih menonton video lucah. Tidak puas menonton seorang diri, dia mengajak pula kawan-kawan sekolahnya.
“Kami akan membeli VCD berharga RM10 dan menonton aksi panas itu beramai-ramai semasa ibu bapa bekerja. Dapat tonton dua jam sudah cukup.
“Malangnya, kami bukan setakat menonton. Aktiviti selepas itu ternyata menjijikkan. Kami akan melakukan pertandingan onani,” ceritanya mengundang kejutan penulis.
Bicaranya lagi, dia gemar menonton video lucah yang dilakukan orang putih dan lelaki kulit hitam kerana lebih cepat terangsang. Mereka juga lebih bertenaga berbanding aksi seks bangsa lain.
Pelacur
Mujur, Khalid tidak terdorong melakukan hubungan seks dengan wanita.
Namun, sebaik sahaja meningkat umur 12 tahun, Khalid dan rakan-rakan mula melakukan perbuatan terkutuk itu. Segalanya disebabkan pengaruh video lucah.
“Kami akan meniru aksi pelakon lucah itu dari mula hingga selesai.
“Kebiasaannya saya dan rakan-rakan akan mencari kawan perempuan yang agak sosial untuk bersembang-sembang. Ada tukang cover line bagi memastikan kami tidak kantoi.
“Selepas itu, kami akan melakukan aksi ringan di dalam kelas seperti meraba bahagian sulit dan payu dara mereka sebelum membawa mereka ke rumah masing-masing bila line clear (tiada gangguan),” katanya.
Khalid berhenti sekolah pada usia 17 tahun dan bekerja sebagai penjaga kelab malam. Perangainya bertambah teruk.
“Kali ini lebih rancak, saya layan pelacur. Sebelum melakukan hubungan seks, saya wajib menonton video lucah untuk mendapat kepuasan. Saya bangga memiliki beribu-ribu klip video dan VCD lucah pada masa itu.
“Tetapi saya memikirkan sampai bila saya mahu melakukan perkara terkutuk itu.
“Mungkin ada petunjuk daripada Tuhan. Saya dengan rela hati memasuki pusat pemulihan akhlak ini bagi menyucikan kembali jiwa saya,” katanya.
Bagi Aini, 20, yang berasal dari Shah Alam, Selangor, dia tidak menyangka perbuatannya mencuri VCD lucah milik bapanya membawa petaka kepada dirinya.
Katanya, semasa di tingkatan tiga dia ternampak beberapa keping VCD lucah tersimpan di dalam beg milik bapanya. VCD lucah pertama yang dicurinya ialah filem Original Sin lakonan Angelina Jolie.
“Saya terus menonton bersama rakan-rakan tetapi tidak begitu terangsang sebaliknya hanya untuk berseronok. Lagipun saya seorang tomboi dan mempunyai sifat seperti lelaki,” katanya.
Bapa Aini yang menyedari tindak-tanduk anak perempuannya itu bertindak menyorokkan VCD lucah berkenaan ke dalam bonet kereta, namun Aini masih dapat mencarinya.
Kegiatan Aini semakin rancak setelah melanjutkan pelajaran dalam bidang undang-undang di sebuah universiti swasta di Melaka.
“Saya menyewa sebuah pangsapuri kecil dan duduk bersama tiga orang lelaki dan selebihnya wanita. Kami betul-betul hidup mengikut norma Barat yang berpaksi kepada kebebasan tanpa had.
“Kami sering mengadakan parti liar, minum arak sehingga mabuk selain mengambil ganja. Menonton video lucah menggunakan komputer riba menjadi perkara wajib setiap hari,” kenangnya.
Tetapi Aini belum teringin melakukan hubungan seks sehingga akhirnya dia tewas pada lelaki bernama Fendi, teman serumahnya.

VIDEO lucah telah meracuni pemikiran Khalid sejak berusia lapan tahun.



Rakam
Aini sering menonton VCD lucah bersama Fendi sehingga mereka terlanjur.
“Dia pandai memujuk rayu sehingga kami terlanjur. Awalnya saya berasa kesal tetapi apabila merasai nikmatnya, rasa seronok pula. Dalam sebulan, kami melakukan hubungan seks sebanyak lebih 20 kali.
“Adegan yang paling teruk kami pernah lakukan ialah tangan dan kaki saya diikat dan mata ditutup,” kata Aini.
Namun, apa yang paling memalukan ialah apabila dia membiarkan gambar separuh bogelnya yang dirakam Fendi.
“Mulanya saya tidak selesa tapi apabila Fendi kata gambar itu tidak akan menjejaskan saya, saya merelakannya. Pada masa itu, saya seperti seorang bakal peguam terlampau pula.
“Malah, saya membenarkan aksi seks kami dirakam kamera video.
“Malangnya, rahsia kami terbongkar setelah pemacu pena yang menyimpan gambar dan rakaman video seks kami dicuri orang,” katanya.
Lebih memalukan, gambar Aini ditampal di papan kenyataan pangsapurinya menyebabkan dia dipanggil oleh pihak pengurusan.
“Perkara itu amat mengaibkan sehingga saya hampir membunuh diri dengan terjun dari tingkat 18 pangsapuri.
“Nasib baik saya masih waras. Saya mengambil keputusan berhenti daripada universiti pada hari itu juga dan ibu meminta saya memasuki pusat pemulihan akhlak untuk rawatan.
“Menyesal tidak cukup. Saya berjanji apabila keluar kelak saya akan menebus kesilapan lalu dan menjadi manusia yang lebih berguna,” katanya.

Leave a Reply